fliickornabus

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av fliickornabus - 7 oktober 2011 15:42

hej hej . liselott här !

hur mås de? jag mår skit ... blev mobbad idag på skolan .. igen.

tjenamoss! jag er Fatima.

jag jilar inte när minn kola ven Liselot blir mobad på skolan.

hehe, ja, liselott her igen !! fatima var bara tvungen att skriva.. det är så hon er, annars börjar hon gråta..

och innan ni dömer fatima bör ni veta att hon föddes med et litet fel uppe i huvudet, men man märker det knappt, hon kan bara inte stava och har lite fel där uppe i skallen men jag dömer hene inte , för jag vet hur det känns att vara så för jag är så. födes också, men inte lika allvarligt med mig som med hon hon hade värre.

nu vill fatima skriva igen . :

tjolahop ! jag vile bara bereta at jag tyker at det är så himlans (oj chit jag svor) kolt, hon är den kolaste ven jag har, eler ja, ..... den ända ven jag har. men det dugger bra för mej! ÖVER TILL LISELOT (KOLARE EN NI NÅGONSIN KOMER AT BLI)

tja . fatima gav mig just 

sjelvför tro ende. så nu ska ni få se en film där jag har själv för troende . fatima kommer vara dåligare än mig, för jag har sjel v för tro ende.

kommer. här är den: den är en bild

 

Presentation


liselott & fatima
enjoyyy girls

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards